طراحي وب سايت

Welcome to the Official Website of Mahmoud Hoseinzadeh

وبلاگ محمود حسین زاده: www.iasbs.blogfa.com

سایت محمود حسین زاده

سایت محمود حسین زاده

این سایت پنجره ­ای است برای ارائه مطالب مفید علمی بالاخص فیزیـک، امیدوارم که مفید و مقبول باشد. برای تماس با بنده پیام های خود را در قسمت ارائه نظرات نوشته و یا به نشانی الکترونیک درج شده، ایمیل بفرستید. انشالله سعی می شود که در اسرع وقت پاسخ مقتضی ارسال شود.

  mahmoud2786@yahoo.com


نظرات  (۱۲)

۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۱ محمود حسین زاده
Very good
پاسخ:
بله
سلام حسین زاده
پاسخ:
سلام
حالا دیگه میریرشته ی که مردم فکر کنن تو محمود حسابی هستی



برووووووووووو

پاسخ:
شما هم خوبی
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۶ همون اگه گفتی
تولد تولد  تولد      تو می دونی من کی هستم ؟
مبارک
پاسخ:
انشالله تو شادی هاتون شریک باشیم. غلط نکنم نگار هستی
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۷ امیر حسینم
ههههههه
پاسخ:
میدونستم خودتی. الان میرم تو سایت مدرستون برا معلمتون مینویسم که امیرحسین، داره شیطون میشه
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۰۸ امیر حسینم
مبارک مبارک
پاسخ:
ممنون. به امیر طاها سلام برسون. راستی رضا گفته که النا مال منه. نظر خاصی نداری؟!
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۰:۳۱ محمد طاها نه امیر طاها
من کاری با النا ندارم مال خودش باشه برای چی،؟
پاسخ:
همینطوری گفتم. آها به اون محمد طاها هم سلام برسون. 
این بچه چه کارت بود محمود
پاسخ:
بچه برادرمه. امیر حسین. دوم دبستانه. من عموشم
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۹ امیر حسینم
سومم نه دوم
پاسخ:
iآها، پس سومی. مبارک باشه 
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۲ امیر حسینم تو اون روز که اومده بودم اهوازتو گفتی اسم دوستم عباسه
دروغ گفتم نوشتم عباس کارمن بود ههههههههه
پاسخ:
امیر حسین خان، هر کسی اینجا نظر مینویسه شماره ی سیستمی که استفاده کرده برا من نشون داده میشه. مثلا این نظر 16 آذر ساعت 14:12 با نظر ساعت 14:09 هر دو با یه سیستم از استان فارس نوشته شدن. نظر 2 آذر هم که به اسم عباس بود از یه سیستم دیگه اما از همون استان فارس نوشته شده. بقیه ی نظرهایی هم که دادی با یه سیستم دیگه از استان فارس بود. تا حالا از سه تا وسیله استفاده کردی که اگه پیگیری کنم میتونم آدرس اون خونه ای رو که نظرت رو اونجا نوشتی پیدا کنم. میخوای زنگ بزنم 110 بیان بگیرنت؟!!!
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۱ امیر حسینم
من الان اهوازم تو هتل
پاسخ:
راست میگی!!!! من که امروز زنگ زدم خونتون
۲۲ آذر ۹۳ ، ۱۸:۰۴ Amirhossein Hosseinzadeh
Aمخلصیم.                 gازت بدم اومد.         Dخوشم اومد
پاسخ:
A و D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی